preskoči na sadržaj

Osnovna škola Mate Lovraka Veliki Grđevac

MEĐUPREDMETNE TEME
Međupredmete teme ostvaruju se međusobnim povezivanjem odgojno-obrazovnih područja i nastavih tema svih nastavnih predmeta. Europski referentni okvir navodi da kompetencije usvojene tijekom obveznog obrazovanja nisu vezane za određeni predmet već se odnose se na šire međupredmetne ciljeve i predstavljaju poveznicu od poučavanja prema cjeloživotnom učenju.
Izdvojeno je i definirano sedam međupredmetnih tema. To su:
  1. Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2019_01_7_150.html
 
Svaka od navedenih međupredmetnih tema određena je zakonski usvojenim kurikulumima međupredmetnih tema.
Kurikulumi međupredmetnih tema razrađeni su prema zajedničkim smjernicama. Svaki od sedam kurikuluma međupredmetnih tema organiziran je po odgojno-obrazovnim ciklusima i domenama. Unutar svakog odgojno-obrazvnog ciklusa i domena navedena su odgojno-obrazovna očekivanja.
Odgojno obrazovna očekivanja međupredmetnih tema pregledno navode što se od učenika očekuje u određenoj domeni ili makrokonceptu međupredmetne teme na kraju svakog odgojno-obrazovnog ciklusa.
U odgojno-obrazovnoj vertikali određeno je 5 odgojno-obrazovnih ciklusa, a to su:
  1. ciklus – 1. i 2. razred osnovne škole
  2. ciklus – 3., 4. i 5. razred osnovne škole
  3. ciklus – 6., 7. i 8. razred osnovne škole
  4. ciklus – 1. i 2. razred četverogodišnjih; 1. razred trogodišnjih srednjoškolskih programa
  5. ciklus – 3. i 4. razred četverogodišnjih; 2. i 3. razred trogodišnjih srednjoškolskih programa
Odgojno obrazovna očekivanja razrađuju se kroz navođenje potrebnih znanja, vještina i stavova. Uz odgojno-obrazovna očekivanja navedeni su ključni sadržaji (što?) i preporuke za njihovo ostvarivanje (kako?).
Sva postavljena očekivanja mogu se ostvarivati različitim metodama i oblicima odgojno-obrazovnog rada unutar svakog pojedinog nastavnog predmeta ili u okviru zajedničkih razrednih ili školskih projekata.
Važno je naglasiti da u planiranju ostvarivanja odgojno-obrazovnih očekivanja svih međupredmetnih tema sudjeluju svi predmetni nastavnici i stručni suradnici. Preporuča se suradničko planiranje kako bi se što cjelovitije sve teme ostvarile u pojedinim odgojno-obrazovnim ciklusima. To znači da je potrebno kroz sve nastavne predmete ostvariti odgojno-obrazovna očekivanja svih međupremetnih tema. Unutar svakog nastavnog predmeta ostvarivat će se očekivanja onih međupredmetnih tema koje su mu sadržajem i očekivanjima bliske, a suradničkim planiranjem svih učitelja, nastavnika i suradnika osigurava se ostvarivanje svih međupredmetnih tema kroz određeni odgojno-obrazovni ciklus.
Bogatstvo odgojno-obrazovnih očekivanja međupredmetnih tema daje mogućnost povezivanja s odgojno-obrazovnim ishodima pojedinog nastavnog predmeta, uvažavajući specifičnosti svakog učenika, kao i pojedine razredne zajednice.

CISOK

 

e-Dnevnik
Oglasna ploča
Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
Kalendar
« Siječanj 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

CARNET
CARNET
21.01.2021. 13:25
Istraživanje tržišta – nabava uređenja/adaptacije Regionalnih obrazovnih centara
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET planira započeti postupak javne nabave uređenja/adaptacije 10 Regionalnih obrazovnih centara (ROC-ova) u sklopu II. faze programa ,,e-Škole: Cjelovita informatizacija procesa poslovanja škola i ... The post Istraživanje tržišta – nabava uređenja/adaptacije Regionalnih obrazovnih centara appeared first on CARNET .

20.01.2021. 14:13
Objavljeni novi CARNET-ovi e-Škole digitalni sadržaji
Da neki predmeti poput fizike i matematike ne moraju uvijek biti teški i nerazumljivi dokazuju e-Škole digitalni sadržaji. Izrađeni su kako bi učenicima i nastavnicima olakšali učenje i poučavanje te ... The post Objavljeni novi CARNET-ovi e-Škole digitalni sadržaji appeared first on CARNET .

15.01.2021. 14:02
Istraživanje tržišta – poziv na sastanak
U sklopu II. faze programa ,,e-Škole: Cjelovita informatizacija procesa poslovanja škola i nastavnih procesa u svrhu stvaranja digitalno zrelih škola za 21. stoljeće" Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET ... The post Istraživanje tržišta – poziv na sastanak appeared first on CARNET .

14.01.2021. 16:24
Prethodno savjetovanje – Nabava aplikacije za upravljanje školskom mrežom
Hrvatska akademska i istraživačka mreža-CARNET objavila je prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima za nabavu aplikacije za upravljanje školskom mrežom. Prethodno savjetovanje objavljeno je 13. siječnja 2021., a rok za ... The post Prethodno savjetovanje – Nabava aplikacije za upravljanje školskom mrežom appeared first on CARNET .

13.01.2021. 10:12
Prethodno savjetovanje – Nabava sustava za korisnike (CARNET gama)
Hrvatska akademska i istraživačka mreža-CARNET objavila je prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima za nabavu sustava za korisnike – CARNET gama. Prethodno savjetovanje objavljeno je 11. siječnja 2021., a rok ... The post Prethodno savjetovanje – Nabava sustava za korisnike (CARNET gama) appeared first on CARNET .

CMS za škole logo
Osnovna škola Mate Lovraka Veliki Grđevac / Trg Mate Lovraka 11, HR-43270 Veliki Grđevac / os-mlovraka-veliki-grdjevac.skole.hr / ured@os-mlovraka-veliki-grdjevac.skole.hr
preskoči na navigaciju